Referenties

Behandelcentrum Geertgen

“Het LSFD is een prachtig systeem. Vooral het snelle overzicht dat je van de patiënt krijgt is erg prettig. Mooi is ook dat het een gebruikersclub heeft en dat de SAF de belangen van de gebruikers behartigt bij de systeembouwer. Mocht er een specifieke wens zijn voor de eigen lokatie, dan kun je die ook in vervulling laten gaan in overleg met STB. Ik zou niet meer zonder het LSFD willen werken.”
–– Han Michgelsen, Behandelcentrum Geertgen

IVF-laboratorium Catharina ziekenhuis

“Het LSFD vormt een belangrijke schakel in de dienstverlening aan onze patiënten. Dankzij het LSFD is een snelle en duidelijke communicatie tussen de kliniek en het laboratorium mogelijk. Op het laboratorium ondersteunt het LSFD de medewerkers bij de dagelijkse activiteiten en dankzij de handige brieven module besparen we veel tijd bij het maken en versturen van brieven aan onze patiënten en aanvragers. De rapportage module is een zeer handig instrument om op elk moment de resultaten van de diverse behandelingen te kunnen monitoren. Door de nauwe samenwerking met de SAF worden veel van onze wensen in het LSFD verwerkt.”
–– Els Slappendel, Klinisch Embryoloog

Fertiliteitskliniek Twente

“Het LSFD is een praktisch en overzichtelijk dossier, waarin goed te zien is met welke behandeling een patiënte bezig is.
De decursus zou overzichtelijker kunnen, door bijvoorbeeld blad vullend te zijn.”
–– Fokkedien Hazelbag, Fertiliteitsarts

SAF